Збираємо Pure Fix Cycles Original/Glow/Limited/Plus

Збираємо Pure Fix Cycles Original/Glow/Limited/Plus разом

Пропонуємо почати з відео:

Якщо Вам цього виявелось не достатньо - давайте продовжимо!

 

Підготовка та інструменти:

  • Паста для педалей, різьбових з'єднань та підсідельного штира
  • Шестиграники 4,5,6 мм
  • Ключ 15мм
  • Ключ для Локрингу
  • Улюблений напій (не обов'язково, але рекомендуємо)

Розпакування:

Переконайтесь, що коробка знаходиться в правильному положенні та стрілки, намальовані на ній вказують догори.

Розріжте пакувальні стрічки, щоб відкрити коробку та витягніть байк за раму і заднє колесо.

  Покладіть байк на підлогу, таким чином щоб переднє колесо, закріплене біндерами, було згори.

За допомогою ножиць розріжте біндери, якими переднє колесо закріплено на рамі.

Зніміть захисні пластикові протектори з вісі, та відкладіть переднє колесо на деякий час.

Потім, зніміть увесь пакувальний та захисний матеріал (будьте уважні та не пошкодьте кабель переднього гальма)

Поставте байк на підлогу, не знімаючи протектор з вилки.

Встановлюємо Сідло

 

За допомогою шестигранника 5мм, відкрутіть хомут та зніміть його.

Нанесьті змащувальну пасту на підсідельну трубу зсередини (не на підсідельний штир, звісно якщо не бажаєте забруднити руки)

 Поверніть хомут на місце та переконайтесь, що він встановлений врівень із трубою.

Вставте підсідельний штир в раму таким чином, щоб маркер мінімуму був нижче хомута та сідло було паралельно до врехньої труби рами. (Налаштування сідла під свій зріст можна буде виконати після завершення збірки)

Використовуючи той сами шестигранник на 5мм затягніть хомут.

Встановлюємо Кермо та Гальма

За допомогою шестигранника на 4мм відкрутіть лицьову пластину виносу.

 Відцентруйте кермо та починайте затягувати болти. Затягуйте рівномірно, по декілька обертів для кожного. Якщо ви будете затягвати кожен болт відразу до кінця, це може призвести до защеплення інших та/або несеметричного кріплення керма. 

Після того як болти закручені "майже наглухо", остаточно виставте кермо і рвномірно затягніть, до поки кермо буде міцно закріплене, але не докладайте забагато зусиль, щоб не пошкодити лицьову пластину.

 На цьому етапі ви можете відразу закріпити важіль передніх гальм на кермі. Відкрутіть болт хомута за допомогою шестигранникак на 4мм.

Розмістіть важіль на лівому боці керма та затягніть болт.

Установка педалей

Витягніть педалі з маленької коробки, яка іде в комплекті. Педалі будуть промарковані "R" та "L". Педаль з маркуванням "R" має бути встановлена з боку ланцюгового приводу, з маркуванням "L" - на протилежному.

Переконайтесь, що ви нанесли пасту на різьбові з'єднання. Це допоможе Вам запобігти пошкодженню шатунів та з легкістю зняти педалі у разі необхідності.

 Зараз прийшов час застосувати ключ на 15 мм. Ми почнемо з правого боку (там де розташований ланцюговий привод). Візьміть педальз маркуванням "R" та акуратно вставте різьбу педалі в правий шатун та вручуйте, повертаючи праворуч (за годинниковою стрілкою). Затягніть педаль за допомогою ключа, але не докладайте надмірних зусиль, щоб не пошкодити різьбу.

 Тепер ліва педаль. Візьміть педаль з маркуванням "L", так само нанесіть пасту.

 Перед тим, як ми продовжимо надважливо розуміти, що ліва педаль має лівосторонню різьбу. Це означає, що вам треба вкручувати педаль, повертаючи її ліворуч (проти годинникової стрілки). Зараз, обережно вставте різьбу педалі в лівий шатун, та закрутіть педаль, обертаючи її вліво. Знову ж таки не докладйте зайвих зусиль при затягуванні.

Після того, як ви завершили зробіть крок назад та полюбуйтесь на свою роботу. Ви ще на крок ближче до фінішу!

Встановлюємо переднє колесо

Візьміть переднє колесо та відпустіть гайки, які закріплені на осі.

 На каліпері гальм ви знайдете маленький важіль, для швикого вивільнення колеса. Відкрийте його.

Просуньте покришку між гальмівними колодками та закріпіть вісь у вилці.

Як тільки колесо зайняло свою позицію, візьміть ключ 15мм та затягніть гайки.

Ми завжди закликали вас не докладати надмірних зусиль при затяжці, але в цьому випадку, втулка сама зупинить обертання гайки як тільки вона буде затягнута.

 Поверніть важіль на гальмах в закриту позицію.

 Налаштовуємо гальма

За допомогою шестигранника на 5 мм, відпустіть болт, який тримає гальмівний трос. Каліпер відкриється повністю, не переймайтесь -  це нормально!

 Зтискайте пальцями каліпер до поки колодки будуть ледве торкатись гальмівних поверхонь. Іншою рукою, витягніть трос до кінця та зафіксуйте його в такому положенні за допомогою болта. Коли ви відпустите каліпер, між колодками та гальмівними поверхнями обода має бути лише декілька міліметрів.

 Якщо ви помітили, що одна з кололдок ближче до ободу ніж інша - відцентруйте каліпер. Зазвичай це можно зробити руками, або за допомогою шестиграника 6мм.

 Переходимо до налаштування колодок. Трохи відпустіть болт що тримає колодку за допомогою шестигранника 4мм. Встановіть колодку таким чином щоб вона була близько до межі обода, але при цьому не торкалась шини (контакт із шиною під час руху може призвести до її вибуху)

 Затягніть болт, коли колодка буде в потрібному положенні. Прокрутіть переднє колесо та переконайтесь що немає контакту між шиною/гальмами/ободом коли важіль гальм не використовується.

 Перевірка безпеки

Перевірте всі болти та переконайтесь, що все добре затягнуто. Ми маємо на увазі ВСІ болти. На малюнку нижче болти які ми не згадували, збираючи байк.

 Налаштування

Коли ми вставляли підсідельний штир мин не попіклувались над тим, щоб відрегклювати сідло. Тож трохи відпустіть хаумт та відцентруйте сідло відповідно до верхньої труби та налаштуйте необхідну висоту. Не педнімайте сідло нижче відмітки мінімуму.

А зараз перейдемо до перевірки натягу ланцюга. Він не повинен бовтатись, або ж бути перетягнутим. Отже відпустіть гайки задньої осі.

 Потім відпустіть болти натягу, так щоб вісь можна було пересувати в задніх дропаутах.

Відсуньте заднє колесо, в крайню позицію з найбільшим натягом. Потім, виставте болт натягу з боку ланцюгового привода, в таку позицію, щоб ланцюг мав хід 4-5 мм з кожного боку.

Як тільки ви це налаштуєте, відцентруйте заднє колесо в трикутнику, використовуючи болт натягу з іншого боку. Затягніть задню вісь і вперед катати!

Ви готові виїзжати!